U foyeru splitskog HNK predstavljena knjiga Siniše Vukovića - " Partitura i štapić "
U prepunom foyeru HNK Split predstavljena je knjiga Partitura i štapić glazbenoga kritičara Siniše Vukovića, kojemu je ovo ukupno 14. uknjiženi naslov. Objavila ju je izdavačka kuća "Naklada Bošković". I autor i nakladnik naši su Selčani. Ova je knjiga prvi dio četverodijelnog publicističkog projekta "Teatrološka tetralogija" u kojoj autor želi istodobno prikazati povijest opere u Splitu, kao i osvrte na operne predstave koje je odgledao na pozornicama diljem Europe. Slijede knjige Ruža solista, Opera(cija) kazališta i Dnevnik kazališnog broda.
U glazbenom dijelu programa nastupio je i naš župski Zbor Krista Kralja, što je svojevrsni vrhunac u dosadašnjem njegovom djelovanju. Činjenica da je nastupio u splitskom HNK, sama po sebi je značajna, a treba reći da su pjevači dva puta do sada kolektivno i organizirano bili u splitskom teatru, gdje su odgledali Tijardovićeve operete Mala Floramye (2007.) i Spli´ski akvarel (2010). U Splitu su još nastupali na korizmenom koncertu Puče moj u konkatedrali sv. Petra (2006.), u katedrali sv. Dujma održali su svečani samostalni koncert u sklopu "Sudamje" (2008.), a u crkvi sv. Dominika koncertno su predstavili trostruki nosač zvuka "Ispovid´te se" s kompletnim glagoljaškim napjevima svojeg mjesta (2009.).
U foyeru HNK autora Sinišu Vukovića predstavio je nakladnik Zoran Bošković, dok su o knjizi govorili teatrolog Vlatko Perković i muzikologinja Ivana Tomić Ferić, predavači na Umjetničkoj akademiji i Filozofskom fakultetu u Splitu. Dr. Perković govorio je o kritičarskom stilu Siniše Vukovića, dodirujući se literarnih aspekata na kojima je inzistirao autor. Istaknuo je važnost modela, jer je pišući o ma kojoj operi odgledanoj bilo u Hrvatskoj bilo igdje u Europi, Vuković uvijek pisao iz vizure Splita, donoseći kompletnu povijest izvođenja dotične opere u gradu pod Marjanom. Dr. Tomić Ferić minuciozno se osvrnula na glazbenu analizu opernih predstava koje je kritizirao Vuković, ističući kako je njegov način pisanja glazbenih osvrta naglašeno književnički, britak poput A. G. Matoša i estetiziran kao Nedjeljko Fabrio.
U riječi zahvale na kraju se publici obratio i Siniša Vuković, koji je rekao kako je ponosan na to što je on ustvari izbor same opere, a ne obratno. Naglasio je kako je opera "kraljica svih umjetnosti", jer u sebi podrazumijeva i glazbu, i književnost, i likovnost, i arhitekturu (scenografija), glumu i pjevanje... Aludirajući na Wagnerovu tetralogiju Prstena Nibelunga, rekao je kako je ova knjiga njegovo Rajnino zlato, te da Walküre izlazi u srpnju, a Siegfried u prosincu ove godine. Na četvrtoj knjizi upravo radi.
Značaj ove manifestacije je i u tome što se na jednom mjestu, u prvom redu u publici, okupio solistički dio Splitske opere, koji je tijekom zadnjih desetljeća stvarao povijest opere u Splitu. Uz ostale uglednike bili su nazočni pjevači Mirjana Donadini, Pjero Jelaska, Nelli Manuilenko, Božena Svalina, Ratomir Kliškić, Ante Ivić, Tonči Banov, Ivica Čikeš, scenograf Miodrag Adžić, legendarna inspicijentica Elza Tudor-Gančević, te dojučerašnji direktor Splitske opere, dirigent Ivan Repušić. Primadona Cynthia Hansell Bakić ispričala se predavačkim obvezama na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.
Glazbeni dio programa također je sačinjavao cjelinu, pa je muški vokalni ansambl "Chorus Spalatensis" pod Vukovićevim ravnanjem izveo dalmatinsku pjesmu "Splite moj", crkveni napjev "Tebe Boga falimo" i zbor "U boj, u boj" iz opere Nikola Šubić Zrinjski. Na kraju su "Chorus" i naš "Zbor Krista Kralja" zajedno otpjevali Himnu Gospe od Karmena.
Poslije promocije knjige članovi Zbora Krista Kralja i predstavljači knjige družili su se uz pizzu u pivnici "Zlatna vrata", a trajektom u 23.59 sati zaputili su natrag prema Braču. Pjesma je trajala i na trajektu...